WNIOSKI I REKLAMACJE:
Wnioski dotyczące oferty przewozowej, w szczególności w zakresie przebiegu tras komunikacyjnych, ilości kursów, częstotliwości kursowania pojazdów oraz lokalizacji przystanków kontroli dokumentów uprawniających do korzystania z przejazdu rozpatruje:
Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Torunia
ul. Legionów 220
87-100 Toruń
tel. 56 611 83 10
fax 56 611 83 05
e-mail:
Reklamacje dotyczące kontroli biletów i odwołania od nałożonych opłat dodatkowych rozpatruje:
Biuro Kontroli Biletów
ul. Legionów 220 pok. 1 (budynek WGK, obok zajezdni autobusowej)
tel. 56 611 83 39
e-mail:
Reklamacje dotyczące modernizacji i budowy zatok oraz wiat przystankowych rozpatruje:
Miejski Zarząd Dróg
ul. Grudziądzka 159
87-100 Toruń
tel. 56 66 93 100
fax 56 66 93 128
e-mail:
Reklamacje dotyczące realizacji usług publicznego transportu zbiorowego, w tym z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu rozpatruje:
Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 24/26;
87-100 Toruń
tel. 56 655 52 00
fax 56 655 53 39
lub formularz zgłoszeniowy MZK w Toruniu Sp. z o.o. poniżej (dotyczy tylko zakresu realizacji usług publicznego transportu zbiorowego)