Galerie

FACEBOOK

balewy

baprawy

Linie tramwajowe dzienne:

1 2 5 8 53 🎅

Linie autobusowe dzienne:

0C33C61

10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
30 31 32 33 34 35 36 37   39
40 41 42 44 45 46 0 C IK EA
53

Linie nocne: autobusowe i tramwajowe

01 02 03 05 1N 3N    

Z okazji Światowego Dnia Życzliwości w dniach od 20 do 27 listopada br wybieraliśmy  "Życzliwego Kierowcę" i "Życzliwego Motorniczego". Aby zagłosować, wystarczyło wysłać e-mail lub zatelefonować.

Odebrano głosy na 13 kierowców i 4 motorniczych.

Oto cytaty uzasadnień przy oddawaniu głosów przez pasażerów

Kierowca/ motorniczy według pasażerów Miejskiego Zakładu Komunikacji jest życzliwy ponieważ:

"..Biegłem na przystanek autobusu myśląc,że nie zdążę, jednak kierowca widząc mnie, że biegnę zaczekał na mnie nie zamykając mi drzwi przed nosem..."  - Paweł

" ...Bardzo miły, poczekał aż parę osób, które dochodziło do autobusu, wsiądzie do niego..." - Kuba

" ...Jest uprzejmy, poczekał jak jechałam linią nr 10..." - Barbara

" ...Byłem świadkiem scysji z pasażerem, niesłusznie został posądzony o spóźnienie, spokojnie tłumaczył pomimo,że pasażer był bardzo zdenerwowany, Zachował się bardzo kulturalnie. Był bardzo sympatyczny  a jego jazda bardzo płynna..." Piotr

"...Kierowca prowadził pojazd w sposób bardzo płyny i czekał na przystankach na dobiegających pasażerów..." Mirosław

"...Tego dnia był straszny korek na ul.Kościuszki, i w związku z trwającym tam remontem i wypadkiem autobusy miały opóźnienia. Gry wracałam z zajęć wiedziałam, że nie zdążę na swój autobus. Gdy z daleka zobaczyłam, że podjechał właśnie na przystanek  zaczęłam biec. Mimo opóźnienia spowodowanego nie swoją winą kierowca zaczekał na mnie, otworzył drzwi i tak na każdym przystanku..." Jagoda

"...Na przystanku, po wejściu pasażerów i zamknięciu drzwi, Pan kierowca zauważył powoli biegnącą starszą osobę; otworzył drzwi i pozwolił jej spokojnie wejść do pojazdu..takie zachowanie należy doceniać, a kierowca tego pojazdu zasługuje na miano życzliwego kierowcy..." Marzena

"...Jadąc autobusem słyszałem jak grupka cudzoziemców, prawdopodobnie studentów pytała kierowcę o to, jak dojechać w pewne miejsce. Kierowca nie zbył ich, mówiąc np. że nie rozumie o co im chodzi, lecz trochę po niemiecku, trochę po angielsku wytłumaczył im gdzie mają wysiąść..." Grzegorz

"...Kierowca jechał z prędkością dostosowaną do warunków na drodze, przyjechał punktualnie, hamował łagodnie, zatrzymując się zwrócił uwagę na to, w którym miejscu stoję i drzwi znalazły się tuż przede mną..." Patryk

"... Kierowca okazał się bardzo życzliwy, nie dość że poczekła na mnie chwilę zanim dobiegłem do autobusu to jeszcze okazał się bardzo miły gdy kupowałem bilet. Szczerze spodziewałem się reprymendy gdy nie dość że spowolniłem autobus na przystanku, to jeszcze nie miałem drobnych na bilet. Kierowca okazał się bardzo miły i pomocny ..." Patrycjusz

"... Kierowca jechał niezwykle ostrożnie, nie hamował i co najważniejsze przy wsiadaniu pasażerów ruszał dopiero wówczas, gdy wszyscy weszli do pojazdu..." Kasia

"... Już kilkarotnie widziałem tego kierowcę. Zawsze miły, kulturalny jego styl prowadzenia pojazdu wskazuje wysokie zdolności. Jeździ bezpiecznie, nie szarpie pojazdem. Pytany grzecznie udziela informacji...." Karol

" ...Pani motornicza udzieliłami wyczerpujących informacji na temat podróżowania po Toruniu w związku z trwającymi  utrudnieniami..." Krzysztof

"...Jako osoba zamiejscowa miałem problem z dotarciem do celu przez objazdy i zmiany tras, Pani wytłumaczyła mi cierpliwie i rzeczowo gdzie mam się przesiąść i jak dotrzeć do celu...." Artur

"...Pani prowadząca tramwaj wykazałą się ogromną życzliwością i uprzejmością, cierpliwie poczekała na mnie i moje 5 letnie dziecko, które jak to zwykle dzieci lubią się ociągać, tym bardziej, że musiałyśmy poczekać na zielone światło na żądanie dla pieszych...." Małgorzata

"...Jestem mieszkanką Włocławka. W dniu dzisiejszym jechałam do siostry, która mieszka w Toruniu. Jestem starszą osobą poruszająca się o kulach, chodzenie sprawia mi problem. Z Dworca Głównego dojeżdzam komunikacją miejską. Uczynny i uprzejmy kierowca autobusu, który poczekał, aż przejdę przez ulicę i wsiądę do autobusu, na moje pytanie czy dojadę tą linią na ulicę Kraszewskiego grzecznie i kulturalnie udzielił mi odpowiedzi..."  Barbara

"...Miły sympatyczny motorniczy, mógł odjechać a poczekał na mnie..." Miryna

"...Dobrze jeździ, jest miła, sympatyczna..." Joanna

"...Poczekał na starszą Panią na przystanku..." Roman

"...Kierowca zauważył, że biegnę do autobusu i specjalnie na mnie zaczekał aż wsiądę i spokojnię skasuję bilet..." Krzysztof

"... Na pętli, kierowca widząc mnie,że biegnę do autobusu zatrzymał się i otworzył mi drzwi..." Wojtek

"...Bardzo miły kierowca, mimo dalekiej drogi do autobusu, zaczekał na mnie..." Krzysztof

Dziękujemy wszystkim pasażerom za udział w rankingu oraz za oddane głosy.

Dane teleadresowe

Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Sienkiewicza 24/26
87-100 Toruń
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy KRS 0000406721 kapitał zakładowy 54.753.000,00 zł opłacony w całości Regon: 341227892

NIP: 8790177233

Zamawianie usług

Dział Sprzedaży

ul. Legionów 220,
87-100 Toruń,
56 612-18-05
783 898 988
690 486 721

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rzecznik prasowy

ul. Sienkiewicza 24/26,

87-100 Toruń,
tel. 56 612-18-15

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacja o rzeczach pozostawionych w środkach

transportu MZK  w Toruniu

tel. 56 612-18-41

Informacja o cenach biletów

uprawnieniach do przejazdów

Kasy biletowe

ul. Sienkiewicza 24/26

tel. 56 612-18-41